Marketing ötletek - egyedi padló
Egy japán vidámpark úgy próbálta jégpályája látogatottságát növelni, hogy 5 000 halat fagyasztott a pályája jegébe. Ez a "különlegesség" nem hogy növelte volna a látogatottságát, hanem igen nagy felháborodást keltett.
Maga az ötlet jó volt, hogy legyen egyedi, kicsit más, a megszokottól eltérő a jégpálya, csak a kivitelezésben vétettek egy hatalmasat. Elegendő lett volna, ha ezt nem igazi halakkal teszik meg, hanem képekkel és epoxigyantával. Akkor például így is kinézhetett volna a jégpálya:
Az emberek szeretik a különleges, érdekes dolgokat. Ha például egy ruhaüzletben vagy egy kávézóban találkoznak ilyen padlóval, nagyobb valószínűséggel emlékeznek később is az üzletre, könnyebben jutna eszükbe és így akár még törzsvásárló is válhatna belőlük.
KÖNYVAJÁNLÓ